loading...
هسته علمی مهندسی پلیمر دانشگاه پیام نور تبریز
مهندس بازدید : 262 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)
با عرض سلام خدمت شما دانشجویان عزیز


خدمت شما دوستان گرامی عرض شود که بنا به درخواست برخی دوستان مبنی بر اینکه وبلاگ مهندسی پلیمر به دلیل برخی مشکلات امکاناتی دیگر کاربرد لازم را ندارد و ما هم راه حل را در این دیدیم که یک وبلاگ جدید با امکانات بهتر راه اندازی کنیم در این میان هم برخی دوستان داوطلب شدند که راه اندازی وبلاگ را به عهده می گیرند ما هم از تمام عزیزانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر و قدر دانی می کنیم.خدمت شما عزیزان عرض کنم وبلاگ جدید رو به اتمام است که به دلیل برخی نواقص فعلا فعال نیست در صورت برطرف شدن نواقص به تمام دوستان از طریق همین پست ابلاغ خواهد شد که امیدوارم مثل همین وبلاگ از حضور پر رنگ شما در وبلاگ جدید استفاده کنیم.



برای ثبت نام و استفاده از امکانات

http://tbpolymer.ir/forum



با تشکر مدیرکل سایت


مهندس بازدید : 203 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)


با سلام به تمامی مسئولین و کاربران محترم وبسایت

بعد از تغییر کادر مدیریت لازمه نکاتی رو به اطلاعتون برسونم.


1) انتظار میره تمامی مسئولین بدون حاشیه و جانب داری به وظیفه شون عمل کنن تا مشکلی پیش نیاد (در انجمن)


2) وظایف مربوط به هر عنوان و سمتی در اساس نامه ای که سردبیر و نائبشون ترتیب دادند، اومده. امیدوارم به وظایف و محدوده اختیارات خودتون آگاه شده باشین.


3) همونطور که در اساس نامه مطالعه کردید هیچ فردی حق توهین و زیر سوال بردن شخصی رو نداره...به هر دلیلی و در صورت مشاهده مسدود خواهد شد.


4) پلیس انجمن هم درصورت مشاهده تخلف موظفند از طریق پیام خصوصی به فرد تذکر بدهند.


5)همچنین فقط پلیس وظیفه رسیدگی به انتقادات کاربران رو دارن. البته انتقاد کاربران، یعنی هیچ مسئول و مدیری در انجمن حق انتقاد از شخصی که نظم انجمن رو بهم بزنه و کاربران رو ناظر مشاجره کنه، نداره. در غیر این صورت عزل خواد شد.



با تشکر مدیریت وبسایت.

f-hoseinpoor بازدید : 169 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

اساس نامه وبسايت هسته پليمر

چارت مسئوليت ها و حيطه وظايف شان:

مدير وبسايت:يك نفر از اعضای هسته توسط دبير هسته انتخاب شده و رمز وبسايت توسط ايشان تغيير می يابد و به روز رسانی صفحه اصلی و تنظيمات و قالب بندی كلی وب توسط ايشان انجام می شود. و تایید و ویرایش مطالب ارسالی کاربران و و تاييد نظرات مربوط به صفحه اول و تبادل لينک 
دوستانی که علاقه دارند به همکاری با مدير در صفحه اول سايت به اين پست مراجعه کنند  http://polymerpt.rzb.ir/Forum/Catgory/13/Post/599که بعد از تاييد مطالبشون از طرف مدير در صفحه اول بااسم کاربر فرستنده خواهد بود 
مدير انجمن: با هماهنگي دبير و مدير وبسایت يكي از كاربران فعال انتخاب شده و تحت حمايت مدير كل وب عهده دار اين مسئوليت ميشود.

مديريت بخشها،موضوعات تالار،پستهای انجمن به عهده ايشان می باشد.

تعيين سمت کاربران/عادی/فعال/حرفه ای .....بطور خودکار است و بر اساس تعداد ارسالِی آنها می باشد .

مدير بخش متفرقه:يك يا دو نفر از كاربران فعال انجمن توسط مديران انتخاب ميشوند و ايشان عهده دار ايجاد پستهای جديد و به روز رسانی اين پستها ميباشند.

پليس انجمن:با هماهنگی دبير و مدير كل وب انتخاب شده و وظيفه نظارت بر پستهای انجمن و تأييد كاربران و رسيدگی به انتقادات كاربران را فقط طبق اساس نامه بر عهده دارند.

پليس انجمن حق توهين به كاربر خاص برای پاسخگويی به انتقاد را ندارد.

تبصره1: در صورت رعايت نكردن اساس نامه و به هم زدن نظم وبسايت يا انجمن افراد عزل مسئوليت خواهند شد.

تبصره 2:هيچكدام از مسئولين حق تغيير سمت خود بدون هماهنگی با دبير و مدير كل وبسایت را ندارند.  هيچ کس حق اخطار دادن به کاربران حتی مدير انجمن هم ندارند     

 

تبصره3:رمز وبسايت فقط و فقط دراختيار مدير سايت و پليس خواهد بود .

مديران قبلی هم که زحماتشون فراموش نشه بعنوان پيشکسوت  خواهند بود! 

در آخر ضمن تشكر از همه مسئولين فوق تقاضای رعايت موارد ذكر شده را دارم.  (دبير  و نائب دبير هسته)


درباره ما
Profile Pic
سلامی چو بوی خوش هیدروکربنهای آروماتیک برشما که قلبهایتان همچون فلزات قلیایی الکترون های وجودتان را سخاوتمندانه به ما بخشیدند و مستحکم ترین پیوندقلبی را ایجاد کردند ، ما از با شما بودن چیزی فراتر از استوکیومتری زندگی ومولاریته شادیها آموختیم امیدواریم محلول زندگی تان همواره شفاف و معادلات زندگی تان پیوسته موازنه شده و پیوند خانوادگی تان یونی ترین پیوندها و بختتان همواره به سفیدی سدیم کلرید و محلول زندگی تان از عشق و محبت فراسیرشده باشد با بیشترین درصد خلوص دوستتان داریم وبا بالاترین غلظت به شما خوشامد میگوئیم .با مادرتماس باشید polymerpt2@yahoo.com دانشجویان مهندسی پلیمر دانشگاه پیام نور تبریز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کلاس درس کدوم استاد رو بیشتر دوست دارین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 200
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 6,940
  • بازدید کلی : 179,355
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر